• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06

leadtracker

Uit recent onderzoek is gebleken dat 83% van de Nederlandse bedrijven “het op structurele wijze in contact komen met potentiële opdrachtgevers” belangrijk tot zeer belangrijk vindt.

Het leadgeneratieproces verdient dan ook een professionele oplossing op het gebied van procesbeheersing, informatievoorziening en resultaatmonitoring.

In het kader daarvan ontwikkelde Lead Force het softwarepakket Leadtracker, inzetbaar voor zowel het directe als het indirecte verkoopmodel. Leadtracker is beschikbaar als online oplossing dus vanaf iedere locatie te bereiken.

Leadtracker is een uniek online lead management systeem waarmee u uw verkopers of dealers kunt ondersteunen met het identificeren van new business opportunities en het converteren van opportunities naar orders.

Tevens biedt Leadtracker u 100% transparantie met betrekking tot voortgang en resultaten van uw sales- en marketingcampagnes.

In een vrijblijvende demonstratie willen wij u graag kennis laten maken met de functionaliteiten.

Bekijk de demonstratie video van Leadtracker.

Bekijk de video

Voordelen Leadtracker:

  • Sales leads krijgen eindelijk de aandacht die ze verdienen, geen gemiste kansen meer!
  • 100% transparantie met betrekking tot resultaat en voortgang van campagnes
  • Maximale effectiviteit van uw verkoopapparaat
  • Geen initiële investering in systemen of software nodig
  • Vrijblijvend kennismaken met de mogelijkheden voor uw organisatie
  • Volledig variabel licentiemodel middels SaaS (Software as a Service)
  • Complementair aan CRM of SFA (zowel strategie als technologie)
  • Zeer gebruiksvriendelijk / intuïtief en ‘down to earth’, geen overbodige toeters en bellen
  • Binnen 24 uur operationeel
  • Service Level Agreement (SLA) van toepassing

Functionaliteiten Leadtracker:

  • 24 x 7 onbeperkt toegankelijk
  • Volledig geautomatiseerde call center omgeving (campagnes, scripts, kwalificatieparameters)
  • Integratie met webformulieren voor het processen van internet leads
  • Integratie met VOIP telefonie
  • Distributie en acceptatie van sales leads (zowel direct als indirect verkoopmodel)
  • Automatische e-mail notificatie over te nemen acties, dus geen verloren verkoopkansen
  • ROI op campagne en leadniveau
  • Inzage in conversie per verkoper van bijvoorbeeld; aantal calls > bezoekafspraak en offerte > order
  • Digitaal fulfilment
  • Rapportages m.b.t. voortgang en marketinginformatie tot en met ROI

Toepassingen Leadtracker:

  • Leadgeneratie en leadkwalificatie
  • Outbound telemarketing en telesales (new business, up selling, cross selling en deep selling)
  • Processen van online leads
  • Beurs- en eventregistratie en follow up
  • Inbound lead registratie en data-entry sales support t.b.v. sales/account management en dealers

There is no Business like New Business