• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06

WORKSHOP LEADGENERATIE

Lead Force is actief sinds 1999 op het gebied van zakelijke leadgeneratie en het afgelopen decennium is duidelijk gebleken dat wij in een enorme behoefte voorzien binnen het Nederlandse bedrijfsleven.

Meer dan 600 organisaties, zowel corporate als MKB, hebben sinds de oprichting onze kennis en hulp ingeschakeld om hun marketing en sales doelstellingen (mede) te realiseren.

Vaak is gebleken, dat directie en sales management  ambitieus en van goede wil zijn als het gaat om het opzetten van een leadgeneratie programma, maar hoe doe je dat precies, waar begin je dan mee en wat kan je er uiteindelijk van verwachten?

In dit kader ontwikkelde Lead Force de workshop “leadgeneratie” waarin op praktische wijze en samen met u als opdrachtgever een solide basis wordt gelegd voor het eindproduct van deze sessie, namelijk de “ingrediënten” voor een effectief leadgeneratieprogramma + plan van aanpak.

De workshop is exclusief per organisatie en duurt maximaal 2 dagdelen (exclusief de uitwerking van het plan van aanpak).
Onderwerpen die behandeld worden zijn onder meer:

  • Doelstellingen en verwachtingen,
  • Propositie en USP’s,
  • Doelgroepen en PMC’s,
  • Ontwikkelen sales pitches,
  • Leaddefinities,
  • Inbreng van marketing & sales,
  • ROI

There is no Business like New Business

  • total
  • 402autologo3d2
  • aci
  • aeno
  • as24
  • autodistribition
  • bluedome
  • comsec
  • copaco
  • cpm4care
  • curtec
  • davincicollege
  • eds
  • f4f
  • finland
  • gemeente-leeuwarden
  • gemeente-smalingerland
  • imtec
  • kza
  • mcafee
  • orangefield
  • pebblestone
  • sauflon
  • software-ag
  • teach-in
  • unit4agresso
  • vxcompany
  • 1a-first
  • galangroep
  • inforay
  • maas
  • trilab
  • veritate
  • maasparts
  • imbemagroep
  • it4sale
  • orangefield-sedico
  • topbi